vrijdag, februari 01, 2008

1-2..

Dacht ik gister een rustig dagje te hebben... Eerst naar SSC geweest voor rehab, dus m'n tank was lichamelijk al 3 kwart leeg toen ik halverwege de dag was. Maakte niet zoveel uit, want ik hoefde pas om 15.30 op de skischool te zijn.. NOT! Roger werd ziek dus ik mocht gezellig de hele dag in de boot zitten zonder pauze. Wat een geluksvogel ben ik toch.. Nah goed, niks aan te doen en heb ik ook weer overleefd. Zo weer richting SSC om te trainen en vanmiddag nog ff paar uurtjes varen. Heb morgen een CPR course (hartmassage). Mag ik dus weer 5 uur lang in poppen blazen en stompen. Alle coaches in Singapore moeten zo een diploma hebben. Gratis voor mij, dus waarom niet. Ga met 2 vrienden, dus wordt wel even pret. Zal er wat foto's van maken morgen..XX

Geen opmerkingen: