zaterdag, februari 16, 2008

16-2..

Wow, het filmen zit erop. Wat een ervaring zeg! Dodelijk vermoeid, maar het is elke minuut waard geweest.. Het resultaat mag er ook zijn als ik de mannen moet geloven! Kan niet wachten om de beelden terug te zien! De filmcrew heeft zelf ook even geboard net. Ging werkelijk super goed. Ze zullen straks wel een beetje lastig in het vliegtuig zitten met die verzuurde spieren! Ben nu even lekker thuis. Ga zo ff een uurtje slapen, want anders wordt het niks de rest van de dag. Ga ook niet varen op de skischool. Moet daar morgen weer de hele dag zijn, dus vind het wel even gezegend eigenlijk! Vanavond ga ik even een hapje eten met de crew en daarna breng ik ze naar het vliegveld. Goed, ik duik mn bed in! Fotootje van mij en Frank erbij.. Tot morgen.. X

Geen opmerkingen: