maandag, februari 18, 2008

18-2..

Goeiemoggel! Heeeeerlijk geslapen.. Ben weer een beetje mens. Ga zo ff de bus van Paul ophalen. Ben natuurlijk een beetje gewend geraakt aan een auto. Helemaal na die huurauto van RedBull.. Stapte gister in de bus met alle boodschappen, en werd daar toch lichtelijk narrig van als die bus vol zit met mensen. Vandaag niet zo heel veel spannende dingen. Rij straks even naar het Noorden om te lunchen met Bai. Die zit nu in het leger, dus die zie ik niet zo vaak. Kan dus maar beter pakken wat ik pakken kan. Vanavond hoop ik met Jessica even een filmpje te pakken. Ze zit eraan te denken om naar Australie te verhuizen en daar dus te gaan werken en moet geloof ik haar ei even kwijt. Is natuurlijk niet niks om je hebben en houwen achter te laten.. Kan het weten:-) Ga in ieder geval niet boarden vandaag. Lijf heeft er even genoeg van. Probeer morgenavond even te kabelen als de onderarmen weer een beetje normaal functioneren. Ik ga m'n tanden poetsen en de hort op.. Nog even een fotootje van Singapore op z'n mooist! Toedels...

Geen opmerkingen: