woensdag, februari 20, 2008

20-2..

Ja dames en heren...... Het is zover......... De eerste wedstrijd staat. 1 En 2 Maart.. Hier in Singapore.. Heb er ZOVEEL zin in. Kleine prijzenpot, maar goed genoeg voor de helft van mijn huur.. Daar doe ik het wel voor:-) So excited.. Niet normaal meer! Vanmorgen even aan de kabel gehangen, maar merkte dat ik nog steeds brak ben. Na half uur hield ik het dus voor gezien. Misschien zo nog ff achter de boot hangen. Ligt eraan of er tijd genoeg is.. Ben nu ff op Paul aan het wachten in de auto. Gelukkig heb ze overal gratis wireless hier. Mooi land toch he.. Keep u posted. XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind 8.000,- aan huur best veel, maar goed, je krijgt er ook een boel voor terug. Ik lees al een week of wat hele positieve berichten op je bloggie en dat doet me deugd. Denise vindt zichzelf weer helemaal terug en dat straalt van het scherm af. Ga zo door. 1 Tipje, niet te hard van stapel lopen. Het seizoen begint net... Mooi land, dat Singapore. Kan NL op heel veel fronten een voorbeeld aan nemen. Helaas.

Liefs Flo.