zaterdag, maart 15, 2008

15-3..

Toen was het alweer zaterdag. Ziet ernaar uit dat ik vandaag EINDELIJK ga boarden. Wat een bout weer de laatste paar dagen. Ben nu even 2 uurtjes in Kallang om wat vrienden van Sports Council te varen en dan sjees ik daarna door naar Bedok om met Junior Programme te helpen. Yippie.. De zon schijnt in ieder geval. Verder opvallend weinig bijzonderheden. Ben er gister wel achter gekomen dat ik Prison Break seizoen 3 kan downloaden, dus dat scheelt weer.. Heb ik in ieder geval wat te koekeloeren. Gister ook een videotheek gespot. Ik kan alle series huren voor 2 dollar per dag. Dat probleem is dus ook weer opgelost. Hoef ik tenminste geen 100 dollar uit te geven aan DVD's.. Ik merk weer dat ik aardig wat onzinnige info in jullie gezicht gooi, dus ik houd t ff voor gezien.. X

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind het heerlijk die onzinnige info. Vooral doorgaan! XXX, Lida

Anoniem zei

Daar sluit ik me volledig bij aan.....gewoon doorgaan
Jou info is nooit onzinnig.
xxx

Anoniem zei

vette short trouwens aap !