donderdag, maart 20, 2008

20-3..

En als het al een behoorlijke tijd van de dag regent, moet ik natuurlijk weer varen. Roger heeft een vrije dag vandaag dus ik mag van 1 tot 7 in de boot zitten. Fijn fijn.. Ach, ff dagje doorbikkelen. Morgen is het Goede Vrijdag. Skischool gewoon open natuurlijk. Moet eerst de ochtend in Kallang varen en dan richting Bedok om te boarden.. Yay... Vandaag even een rustdag voor de knie. Geen overbodige luxe. Verder is alles Kids achter de rits. Seizoen komt langzaam op gang merk ik. Sponsoren komen met hun plannetjes, dus ik kan rustig aan gaan plannen. 10 Mei ben ik denk ik terug in NL. Zo ziet het er nu uit in ieder geval. Vandaag gaat Paul de C.E.O. van Singapore Sports Council even vragen of hij kan helpen met mijn visum. Ben vorige week voor die knakker 9 uur 's avonds naar Bedok gegaan om zwemvesten voor z'n kinderen te halen, dus ik heb wat van hem tegoed!! Tot morgen! X

Geen opmerkingen: