woensdag, maart 05, 2008

5-3..

Ff een update naar aanleiding van wat paniek emails. De wedstrijd van afgelopen weekend was van een nog lager niveau dan een NWWB-cup op de Harder met windkracht 9. Vandaar dat ik niet alle toeters, bellen, vlaggen, feestmutsen en slingers uit de kast heb getrokken om dit te melden. Vond ik een beetje overbodig. Aangezien het ook al sinds zaterdag regent, ben ik nou ook niet in een uber gelukkige stemming.. Dat verklaart denk ik wel de stilte de laatste 2 dagen.. Vanavond happie eten met iemand die ik ken van het Lido en dan morgen weer lekker naar de fysio, want de knie doet toch moeilijk. Zit iets onder m'n knieschijf te klooien. Erg irritant. Goed, verder niks meer te zeiken;-) Geniet van NL zon! Hoorde net dat 't mooi weer is! XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Oké,maar toch....gewonnen,hi, hi!
XXX, Lida