dinsdag, maart 11, 2008

11-3..

Wat een dag. Stond al om 9 uur bij de garage voor die deur die in puin lag en vervolgens ben ik de rest van de dag niet op gang gekomen. Ik heb in 't meest achterlijke hippie bussie ooit gereden. Ja dames en heren...... 4 versnellingen en niet boven de 70 km/h. Nog maar te zwijgen over het uiterlijk van dit wanstaltige monster op 4 wieltjes. Moest om 12 uur op de skischool zijn en vanaf 2.30pm is het gaan regenen.. CLOSE SHOP. Was ik ook wel even aan toe, want ik functioneerde nog slechter dan m'n bussie. Heb vanavond mijn vertrouwde bus, met deur, weer opegehaald en ben toen ff een happie wezen eten met Jessica.. Lig nu een beetje na te genieten van deze productieve dag.. Tot morgen.. XX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk dit zijn foto's die we willen zien, goed hoor Snies!!!!!!!!!!!
Bir en Cin en Oz xxxxxxxxx

Anoniem zei

Hey joh,

heb je nooit dat al je geld uit je zak valt als je zo op je koppie hangt? Lijkt me echt irritant. Wordt dure sport zo.

Anyway, goeie foto, back on track zullen we maar zeggen. Lees dagelijks je bevindingen en elke dag dat het lekker gaat straalt van het scherm. Pas een beetje op dat je knietje wel de kans krijgt om 100% te herstellen en dat je niet op 90% blijft hangen, omdat je de hele wereld weer aankan, gevoelsmatig. Ben geen kenner, maar wel voorzichtig he?

Lfs Flo.