dinsdag, april 15, 2008

15-4..

Gister eindelijk een dagje vrij gehad. Heb lekker gekabeld. Gaat weer als vanouds.. Begin zelfs dingen bij te leren. Morgen gaat Paul naar Indonesie, dus het is Roger en ikzelf voor de rest van de week. Gelukkig niet zo heel druk na woensdag. Gister functionele testen voor m'n knie gedaan en resultaat was uitzonderlijk goed. Was ik toch wel heel erg blij mee. Beide benen functioneren hetzelfde, dus ik hoef niet meer bang te zijn om op dat been te landen. Verder is mijn ticket geboekt, dus ik sta definitief 5.30 op Nederlandse bodem.. Nog een paar daagies.. XX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

We gaan je hopelijk snel zien. Tussen het verhuizen door moet dat een x lukken.

Groetjes Pieter Jans en Sam

Anoniem zei

wanneer ben je dr en wanneer en waar spreken we af :)
x Carly

Anoniem zei

hahha dankje =)

ik wil ook wel naar de kapper maar ik vertrouw ze hier niet.. als ik in nl ben ga ik weer naar de kapper

xxx
ricky