donderdag, april 24, 2008

24-4..

Mijn laatste volle dag in Singapore voorlopig.. Raar om weer in het vliegtuig te stappen hoor. Blijft moeilijk. Net zoals ik moeite heb met de terugvlucht naar Singapore. Het heeft veel voordelen om zo in 2 werelden te leven, maar ik blijf erbij dat het niet altijd even leuk is. Je laat telkens weer mensen 'achter' en doet soms zeer. Nah ja, zolang het kan, moet ik er eigenlijk maar gewoon blij mee zijn. Vandaag was het bout weer, dus heb eigenlijk alleen maar rond gereden om dingen op te halen en weg te brengen nu de tijd er voor was. Moest ook weer terug naar het Ministerie van Bevolking en gelukkig was dat allemaal snel en gemakkelijk afgehandeld. Morgen ga ik nog ff achter de boot hangen. Ga maar zolang mogelijk boarden. Ben ik tenminste gaar als ik morgenavond die kist weer in stap. Knikker ik er weer een paar pillen in en dan hoop ik de vlucht weer heelhuids door te komen. Zal wel weer goedkomen! Ik ga m'n tas weer ff verder inpakken en dan mijn bed in. Lange dag morgen..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk hoop je snel te zien.
Wij zijn volop aan de klus, maar het verloopt goed. Kom maar snel eens kijken. Als we vehuist zijn ga ik ook weer proberen te boarden.

Groetjes Jans

Anoniem zei

Leuk hoop je snel te zien.
Wij zijn volop aan de klus, maar het verloopt goed. Kom maar snel eens kijken. Als we vehuist zijn ga ik ook weer proberen te boarden.

Groetjes Jans

Anoniem zei

Heeeeee, daar laat je wat maar hier krijg je er zoooooooo veel voor terug, hi, hi!
Tot gauw, Lida ;-)