vrijdag, mei 16, 2008

16-5..

Ola ola.. Vandaag ietsiieeee frisser, maar nog steeds mooi genoeg om gewoon lekkah te kunnen boarden. Verder weinig opvallende dingetjes. Opa en Oma Ketellapper zijn er bij, dus das altijd gezellig natuurlijk! Morgen schijnt het wel skijt weer te worden, dus wordt wel pakkie denk ik. Fingers crossed. Zie er ook wel weer naar uit om straks naar huis te gaan, want ik bedenk me net dat ik nog zoveel mensen nog niet heb gezien. Vind ik toch niet helemaal tof. Gelukkig ben ik nu niet weer binnen 3 weken gevlogen, want anders was het dus helemaal niet gelukt. Denk dat ik rond 15 juni terug naar Singapore vlieg om nog even te trainen en dan ga ik ongeveer rond de 25e richting Filippijnen. Scheelt me toch weer een jetlag en een hoop centjes als ik het zo doe! Na de Filippijnen is de kabel wat rustiger, dus kan ik mooi weer richting de boot. Ook veel zin in. Hopelijk kan ik mijn nieuwe kabel moves een beetje toepassen op de boot:-) Zin innnnn. Vind het grappig hoe excited ik ben over aankomend seizoen. Best typisch. Heb ik namelijk heel lang niet gehad. Hoop dat ik de wedstrijden een beetje kan bijbenen, want het wordt niet makkelijk om kabel en boot te doen. Nou, heb weer genoeg getypt. Tot volgende keer...

Geen opmerkingen: