dinsdag, mei 20, 2008

20-5..

Mams werken vandaag, geen auto=soort van verveling. Ze komt gelukkig zo thuis en dan kan ik met gierende banden naar de skibaan. Die gaat toch pas om 3 uur open. Staat weer lekker veel wind. Noord-Oost ook... Kan niet beter. Ach, als het op dit bagger water kan, kan het overal. Verder niet veel te vertellen eigenlijk. Gister ff naar de sportschool geweest en verder ook niet veel gedaan. Met Marjan gewokt en dat was het eigenlijk. Ow ja, ben ook naar de Lid'l geweest met m'n moeder. Wel met een grote zonnebril op natuurlijk. Na het boarden lekker richting de sauna! Ook zin aan...... De rest van de week is een beetje open. Vrijdag heb ik een bruiloft en zondag familie brunch! Nou, heb weer een beetje ruimte opgevuld.. Toedels! Fotootje erbij. Thanks to Zwanie..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,

had ik het toch weer goed met de sauna ! Hahahaha ... Misschien zie ik je morgen wel bij de baan . Ga daar misschien ff bakkie doen als het zonnetje schijnt ...

Greetz,

Rick
www.buywake.eu

Anoniem zei

Vergeet die family bruch maar, zondag eerste bootwedstrijd in het altijd rimpelloze Harderwijk. Met als alternatief golfsurfen...als ik het KNMI mag geloven. Hoop je wel even te zien.

Gr,

Peter