vrijdag, mei 23, 2008

23-5..

Hello, is it me you looking for? Was net All You Need Is Love aan het kijken en ben weer helemaal in de stemming. Wat zou ik toch graag kaarten willen voor Lionel Richie.... Verder heb ik gister en vandaag gewoon getraind op het Lido. Had daar even geboard met Marco die ik heb ontmoet in Singapore. Leuk als je iemand leert kennen aan de andere kant van de wereld en dan in ene zie je elkaar gewoon weer in het land waar je allebei geboren bent. Was gezellig dus! Was vanmorgen trouwens even bij Reef geweest om mijn slippertjes en schoenen weer op te halen, dus het kind is weer gelukkig. Ben vanmiddag na het boarden richting Loosdrecht gereden voor de bruiloft van Flo en Sophie. Was fijn om iedereen weer te zien! Het was qua weer een mooie dag, dus ze hebben een goede dag uitgekozen! Goed, morgen weer gewoon boarden verder weinig bijzonders.. X

1 opmerking:

Anoniem zei

Goed zo, klinkt allemaal heeeeeel tevreden.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt, je boft natuurlijk enorm met het mooie weer.
Geen tijd om mij te missen dus....Ik ga een weekje naar Italiƫ en ben 2 Juni weer terug.
Dieiiiiiiiiii, XXX