donderdag, juni 19, 2008

19-6..

Nou, ticket naar Filippijnen is geboekt. Gister tot 11 uur 's avonds met de jongens gevoetbald. Heeft voor de nodige spierpijn en blauwe plekken gezorgd, maar het was wel ff super leuk. Vandaag een beetje genietsnut eigenlijk.. Ben geloof ik al aardig vervangen op de skischool. Dus ja, wat moet je daar nu weer van denken. Ben blij als ik straks weer in Almere zit. Dat weet ik wel.. Verder ga ik maandag weer met trainen beginnen. Slaap gemiddeld 12 uur op een nacht, dus ben geloof ik een beetje moe van al dat geboard in NL. Zal het wel ff nodig hebben denk ik. Ga zaterdagnacht voetbal kijken bij Jessica. Moet toch die wedstrijd zien. Word helemaal gek nu ik hier zit en het EK niet kan zien. Echt ronduit ***. Verder weinig nieuws. Tis warm.. Dat scheelt.. x

1 opmerking:

Anoniem zei

HOI SWALBE,ALLES KOMT GOED!!!!!!!!