zondag, juni 22, 2008

22-6..

Waar zal ik beginnen.. Begin wel bij vannacht. Bij die tragische, schandalige, vreselijke, trieste wedstrijd tegen Rusland. Blijf verdorie wakker tot half 6 vanmorgen voor een potje wijve voetbal! Was dus behoorlijk vertieft! Vervolgens kom ik er ook achter dat ik het helemaal niet zo naar mijn zin heb en het liefst nu naar Amsterdam vlieg. Kan dus niet wachten om de hort op te gaan. Boarden gaat verder wel lekker. Dat is het enige positieve.. Ga zo slapen, want ga morgen vroeg aan de kabel hangen.. XX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey denise
hoe is het daar jahh mis je het mooi nederlandse weer nou hier is het niet zo speciaal hoor... heb je het wel een beetje naar je zin daar. enne hoe is het met die enne kut sprong van je lukt ie daar.
en wanneer ga je naar de flipijne toe?
na suc6 kus greg

Anoniem zei

Kop op meis. Vind je plekkie weer.
Je kan het wel/ Het is je steeds gelukt dus nu ook. ff doorbijten. Is gewoon moeilijk. Hier mis je daar en daar mis je hier Het is toch nooit perfect dus maak ervan wat je kan.

GOOD LUCK,
J

joke zei

hey denise,

denk je er wel aan dat het heel luxe is dat je de wereld overvliegd, al geloof ik best dat het lastig is steeds weg te gaan je had het gewoon te erg naar je zin in almere, maar maak er wat moois van en voor je het weet ben je weer hier, en hopenlijk met goede resultaten je bent sterker als je zelf beseft knuffel jokexxx