maandag, juni 09, 2008

9-6..

Goeiemoggel... Ik mag jullie onderhand wel trakteren op een update van 5 pagina's. Betwijfel of ik zoveel op papier krijg. Begin maar bij het hoofdstukje Loosdrecht. Ik vaar dit jaar weer op de skischool. Lekker zoals vanouds! Beetje rellen met de jongens daar voegt altijd wat goeds toe aan het seizoen. Daarnaast ben ik ook nog veel aan het kabelen geweest op het Lido en gister is echt de boeken in gegaan! Wat een geweldige dag. Super mooi weer, hele dag geboard, veel gelachen... Beter kan het gewoon niet zou je denken. Had van de week mijn andere knie een beetje bezeerd, dus raakte een beetje in paniek, maar ook die doet het weer na daagjes rust. Gelukkig is het nu wel makkelijk te constateren of het een beetje pijn doet, en heel erg pijn. Ik weet gelukkig wel wanneer het echt fout is zegmaar. Uhm, verder probeer ik de laatste mooie daagjes mee te pikken, want na dinsdag is het een beetje afgelopen met de pret. Komt best uit, want vlieg zondag weer naar Singapore. Ik maak daar mijn tussenstop, want vlieg de 24e naar de Filippijnen voor de tweede tourstop van de WWA Wake Park World Series en is tevens ook de WWA WK. Blijf daar tot de 7e en dan vlieg ik of terug naar Singapore of naar NL. Ligt aan het weer hier. Moet wel zeggen dat ik op zich nog helemaal geen zin heb om weer terug te gaan. Heb het hier zo naar mijn zin. Maar goed, het is maar voor 3 a 4 weken en daarna hebben we nog de hele zomer in het verschiet. Nou, vanavond moet ik dus varen in Loosdrecht, dus ik mis gewoon de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal. Zal vanavond dus met pijn in mijn hart achter het stuur zitten:-) Goed, dat was het dan wel zo een beetje. Geniet nog van het mooie weer en de wedstrijd van vanavond.. X

Geen opmerkingen: