vrijdag, juli 11, 2008

11-7..

Het regent, het stormt, het hagelt, het sneeuwt.. Nah, beetje overdreven misschien, maar ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat het bout weer is. Kan me niet zo heel veel boeien. Helemaal na gister. Ff paar uurtjes op het Lido geweest en het was ZO gezellig weer. Ga vandaag dus ook ff lekker boarden aan de baan. Wil vd week ook ergens achter de boot gaan hangen, maar er zijn niet zo heel veel opties. Iedereen is de hort op. Niet zo gek natuurlijk met dit weer.. Nu dus maar is gaan bedenken waar ik moet gaan hangen. Gister zijn paps en mams dus weer thuis gekomen. Was om 10 uur op Schiphol, want ze zouden 11.30 aankomen ofzo en wilde nog ff shoppen. Nou, was half 3 thuis. Niet normaal.. Maar ja, was voor een goed doel.. Ik ga nu maar ff douchen enzo.. Toedels. X

3 opmerkingen:

Anoniem zei

In het oww zo zonnige zuidige limburg weet ik een mooie locatie ....

peace in the middle east ! X Bas

Anoniem zei

Ga mee naar Luxemburg voor de Lowlands Tour ...

Greetz,

Rick.

Anoniem zei

Je kan altijd bij ons boarde..!!
xxx Tess