dinsdag, juli 15, 2008

15-7..

Goeiemoggel... Werd echt wakker met pijn in m'n rug. Niet normaal meer.. Koppijn ook.. Kwam er ook nog is achter dat m'n telefoon is gecrasht, dus dat belooft wat vandaag. Nah ja, gister was Naaldwijk gelukkig wel geslaagd! Was er al heel lang niet geweest, dus altijd ff leuk! Boarden ging ook lekker, dus het kind was weer gelukkig. Vandaag nog niet echt een planning. Zal wel de usual worden. Ga vanmiddag even boarden als mijn rug het nog een beetje gaat doen vandaag. Anders houd ik het ff voor gezien. Wil nog ff naar de stad om wat dingetjes te kopen, dus zal me verder niet vervelen! Ik zeg; tot morgen.. X

1 opmerking:

Anoniem zei

Nieze,

Vaar straks even een club mee, lijkt me gezellig! Kunnen we je gelijk wat meer in de boot zetten en dat doet je altijd goed. We moeten er met z'n allen voor zorgen dat je niet te snel heimwee krijgt naar Singapore / zon. Al heb ook ik het moeilijk op dit soort grijze dagen. Laten we hopen dat augustus, of liever vanaf NKBoot de zon weer fulltime schijnt.

Tot die tijd maar even doorbijten. Succes met je ruggetje en misschien tot straks!? Tijd om weer even lekker te rellen. :-)

Flo.