donderdag, juli 03, 2008

Nou, vandaag was dan de eerste wedstrijd dag voor ons. We hebben hem allemaal met succes afgesloten. Max en ik als eerste door en Mike weer onbegrijpelijk door als 2e. Lijkt wel of ze hem steeds moeten hebben. Vanmorgen veel te vroeg opgestaan. Ik dacht dat ik 's morgens moest boarden. Dat moest ik ook, maar al met al liep het weer uit en moest ik boarden om half 1 en Mike zelfs om kwart voor 6. Beetje langdradig dus. Maar goed, dag is weer om en toch best wel naar ons zin gehad. Zo lekker slapen, want moet morgenochtend filmshootje doen met die broer van Jeff Weatherhall. Ook wel weer leuk. Kan ik ook mooi nog ff trainen! xx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel goed gedaan alledrie

Wilco

Anoniem zei

GEFELICITEERD!

anno1614 zei

*****Cool****
!!!!Top meiden en Mike!!!!!
Laat Mike goed opletten op de run van Tom Fooshee en Tatsanai de Judges zijn Pro USA en Asia of vraag wat ze willen zien.

Greetings from the Dutch Juniors ***********Belgrade*************

Ps Wij volgen jullie Live on TV!!