zondag, augustus 17, 2008

17-8..1 jaar!

Zooo...weer lekker thuis. De reis heeft me wel 5 jaar van m'n leven gekost, maar so be it. Gistermorgen om half 7 op, omdat de reis terug naar Cairo om half 8 zou beginnen. Dat is uiteindelijk half 9 geworden. Eenmaal onderweg kwam ik erachter dat mijn boardbag in een andere bus lag en de vraag was of ik dat ding wel terug zou zien.. Ik moest dus na de 4 uur durende busreis die boardbag ergens ophalen en ik redde maar net mijn vlucht. Toen ik bij de gate aankwam, was de vlucht vertraagd en toen was het de vraag of ik mijn vlucht in Zurich nog wel zou halen. Sjeeeeeezus.. Toen had ik het wel een beetje gezien. Gelukkig ging het net goed in Zurich en was al met al 11 uur thuis. Het feestje was compleet toen mijn telefoon ook overleed toen ik thuis kwam.. Nu is het gelukkig een nieuwe dag. Beetje chillen vandaag.. Ga niet boarden.. Vandaag is het trouwens precies een jaar geleden dat ik werd geopereerd. Gaat ook hard eigenlijk. XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,

alles okay ? In de chill mode met saunatje hier en daar of flink aan het trainen ? Al zin in Frankrijk ?
Vin , Pain & wakeboarding ?

Greetz,

Rick