maandag, september 29, 2008

29-9.. meld je aan voor mijn mailinglist. Email naar mailinglist@denisedehaan.com

Goeiemorgeeeen... Wat hebben wij nog even mazzel gehad met het mooie weer he! Heb nog asociaal veel staan boarden! Zomaar 2,5 uur op een dag. Vrij uniek, maar had er kennelijk heel veel zin in:-) Nog 2 daagjes en NL en dan zit ik weer in het vliegtuig naar Singapore. Ergens wel heel blij dat ik weet dat ik maar 11 dagen daar blijf. Zou er niet aan moeten denken om nu weer heel lang weg te gaan. Ik ga dus even mijn spullen ophalen en de World Cup varen. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Heb natuurlijk hier in NL wel wat rust gehad wat betreft wedstrijden, dus heb wel goede hoop. Ik ga nu weer even door. Mijn marathon vandaag begint bij opa en oma! Toedels!

1 opmerking:

Anoniem zei

He Denise
Veel succes en plezier daar!! Hopelijk tot snel!
xx Carly