zaterdag, november 01, 2008

1-11..

Daar ben ik weeeeer. Zit met mijn poot in CPM om gewricht te blijven bewegen. Echt geniaal. Heb geen foto's nu, want ben kabel van mijn camera ff kwijt. Zolang dus gewoon even een filmpje van mijn gescheurde meniscus. Dit is trouwens gewoon een fragment van de operatie hoor. Kwam wel iets meer bij kijken. De laterale meniscus is bijgewerkt, want daar zat kennelijk ook een scheur in en de kruisband is vervangen door paar delen van mijn hamstringpees. Die waren kennelijk sterk, dus dat is goed nieuws. Verder werd ik alleen misselijk als ik rechtop ging staan. Langer dan 40 seconden werd hem niet, dus toiletbezoekjes werden lastig. Toen moest ik op een pan gaan piesen..... niet helemaal mijn favo bezigheid, maar ja, moet er toch vanaf he. De verpleging in de Bergman Kliniek was echt van grote klasse. Wat een fijne mensen waren dat! Ben niks tekort gekomen! Heb ook best lekker geslapen. Zal wel door de slaappil komen.. Hoef trouwens dit keer ook geen brace om. Weet niet precies waarom, maar zal wel best zijn! Ik ben er in ieder geval blij mee! Uhhhmm, ik dus ff zoeken straks naar dat kabeltje en dan kan ik hopelijk ook ff wat fotootjes neerknallen van mijn knie en suite! Adios

1 opmerking:

Anoniem zei

aaaaaaaahh de reden van het filmpje is natuurlijk KUT ! maar wel gaaf opzich dan dat je er een filmpje van hebt ! Is het nou een jonge of een meisje ? huh of nouja :) Meis stertke, rustig aan !

X RICKYKYKY