donderdag, november 13, 2008

13-11..

Wat een dag.. Vanmorgen wakker geworden met ijspegels op mijn neus. Was een beetje koud vannacht.. Raam open laten staan en dat was niet echt handig volgens mij. Om 7.15 wakker geworden en ben toen maar even doorgegaan met het voorbereiden van die presentatie. Achteraf gezien vond ik het super leuk! Die kinderen waren super enthousiast en bekogelde me met vragen! Ben rond kwart voor 12 weer richting Almere gereden. Daarna om 2 uur naar de fysio gereden.. Daar ging het ook wel weer prima! Nou, mams had gekookt (jaja, de vlag kan uit) toen ik thuis kwam, dus ook weer lekker gegeten en nu zit ik thuis op de bank. Morgen gaan pa en ma richting Antwerpen dus heb het rijk alleen. Ook wel weer eens lekker.. Morgen drukke planning. 's Avonds verjaardag bij ons Jans.. Altijd gezellig! Ik zeg; houdoe.. X

Geen opmerkingen: