donderdag, november 20, 2008

20-11

Goeiemorgen! Toen was het alweer donderdag.. Ontspan daggie met mams ingelast. Eerst even naar de fysio natuurlijk en daarna richting sauna. Wel even nodig denk ik.. Slaap super slecht en loop krom, dus denk dat het wel even goed is. Moet mezelf enorm remmen voor die knie, want gaat allemaal beetje hard. Voor de rest niks opvallends eigenlijk. School, fysio, school, fysio.. Van het weekend er even uit denk ik. Dagje Utrecht pakken denk ik! Ohw, ik ben iets helemaal vergeten te vertellen geloof ik.. De gemeente Almere gaat 17 december de sportnota voor 2009 aanbieden en raad eens wie hem in ontvangst mag nemen.............. Moi:-) Wel weer een eer toch! Fijne dag allemaal.. Ik ga ontbijten! X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk een beetje erkening vanuit Almere. Top, je hebt het verdiend lieverd. XXX

Anoniem zei

He Dennis
Zie je wel! Weer een reden om je niet aan die boom op te gaan hangen :)
x Carly