dinsdag, november 04, 2008

4-11..

Goeiemiddag fijne fijneriken! Another day at home.. Begin er nu onderhand weer een beetje op uitgekeken te raken. Lijkt wel of mensen het aanvoelen, want ben al overspoeld door telefoontjes van vrienden de me willen komen ophalen. Mijn agenda staat in ieder geval alle avonden weer lekker vol gepland! Nog even en dan kan ik weer autorijden. Dit is natuurlijk helemaal kansloos zo. Krijg vanmiddag nog bezoek en dan vanavond naar de fysio. Mag nu al beginnen met fietsen. Ben ik wel super blij mee. Ben ook begonnen aan school. Grappig hoe snel ik er eigenlijk weer in zit. Had ik niet verwacht! Het is trouwens niet normaal mistig vandaag! Ga dus zo maar even naar buiten. Frisse neus halen! Voor de rest geen nieuwtjes! En op het filmpje; de nieuwe kruisbaaandd..Later..x

1 opmerking:

Anoniem zei

Gatverdamme.... moet dat nou
Je weet wel wie...........
Liefs B.