zaterdag, november 08, 2008

8-11..

Hellow.. Het is alweer weekend. 8 Dagen geleden ben ik geopereerd en het lijkt wel of ik in een sneltrein zit wat betreft het herstel. Kan zoveel meer dan de vorige keer. Echt heel apart! Vind het wel prima natuurlijk, maar moet wel oppassen dat ik niet te enthousiast word! Vandaag heb ik me aardig in het zweet gefietst. Heb dus behoorlijk wat beweging in het been terug! Thuis heb ik mezelf vermaakt met Prison Break season 4 en Sex And The City.. Maar goed, verder gebeuren er wel weer leuke dingen. Ik ga maandag weer voor het eerst naar school en donderdag ben ik gastspreker op de Dag van Respect in Dieren. Moet op een basisschool een uur vol praten over respect in de sport. Wel weer een leuke uitdaging toch?! De rest van de tijd zal ik bij de fysio zitten.. Geniet nog even van jullie weekend en tot later! XX

Geen opmerkingen: