zondag, december 14, 2008

14-12..

Het weekend zit er alweer op en ik heb ondanks de kou toch best een leuke gehad. Realiseer me dat het op zich niet zo heel vervelend is om in NL te zijn. Het heeft namelijk best veel voordelen.. Het grootste voordeel is dat ik weer tijd heb om te investeren in vriendschappen. Hoe je het nou wendt of keert, bepaalde vriendschappen 'verwateren' toch een beetje als je veel in het vliegtuig leeft. Ik merk nu pas hoeveel waarde ik hecht aan mijn sociale contacten. Heb inmiddels al zoveel mensen gezien die ik onbewust toch wel erg heb gemist. Raar dat je dat pas beseft als je ze weer ziet. Gelukkig heb ik nu dus de tijd om die vriendschappen weer wat meer kleur te geven!! Makes me feel happy! Ben vandaag naar de bios geweest. Als trouwe Marco Borsato fan, kon ik die natuurlijk niet missen. Ik moet zeggen dat hij het goed gedaan heeft. Ik had er niet veel vertrouwen in, maar die film is best goed uit de verf gekomen! Het heeft mij in ieder geval geboeid van begin tot eind! Aanrader dus.. Tot snel, X

Geen opmerkingen: