vrijdag, juli 03, 2009

3-7..

Ik heb pas net besloten om mijn blog weer te schrijven, maar ik weet eigenlijk nu al niet meer waar ik moet beginnen. Het is inmiddels al zo lang geleden dat ik hier wat normaals heb geschreven. Ik zit de hele week op de Lek met 2 talentjes en ik moet zeggen dat het met dit weer goed vertoeven is. En helemaal lekker dat ik nog een beetje kan uitwaaien en van het weer genieten zonder brace van top tot teen. Verder heb ik wat meegemaakt.. Mijn tas was gejat en dat heeft nog een staartje gekregen hey.. Ik sta weer ff met beide benen op de grond. Ik moet nu opschieten, want ik moet een pre-test doen bij de fysio voor mijn knie, zodat ze kunnen kijken of het na de operatie is verbeterd en daarna rij ik lekker richting de Lek! Geniet van het weer en tot morgen!! X

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey wijffie ...

Fijn je weer te kunnen 'lezen' !

Greetz,

Rick Rooky