zaterdag, augustus 15, 2009

15-8..

Tsjah, het werd heel mooi weer vandaag. Alleen ben ik al sinds woensdagmiddag opgescheept met een 1 of ander virus. Alles wat erin gaat, gaat er gewoon weer uit. Iets sneller dan zou moeten.... Heel vervelend. Iedere ochtend voel ik me een stuk beter, maar tegen de middag gaat het steeds weer fout. Opnieuw hoop ik dat het morgen weer beter is. Vanmiddag hebben we ff een Thai Massage in het centrum gehad. Was best lekker! Daarna even door de Bijenkorf geslenterd en kreeg de lunch niet binnen, dus die hebben we wat abrupt afgekapt. Toen we weer thuis waren, was ik eigenlijk in slaap gevallen. Ben daarna maar verder in mijn boek gaan lezen. 'Haar naam was Sarah'. Heel mooi boek. Echt een aanrader! Morgen is er clubcup op het Lido, dus we gaan daar ons weekend afsluiten. Ik wil zo graag boarden. Ik kan er nauwelijks meer tegen :( X

2 opmerkingen:

Josine zei

Ben je al van je krukken af nu?? Ik weet hoe je je voelt, ik loop er nu ook al weer 4 weken van de 6-8 weken mee...zucht! Maar wat worden we er sterk van.
Succes met je herstel weer!
Josine

Anoniem zei

Nog heel even volhouden lieverd, jou tijd komt echt weer. xxx