zaterdag, december 05, 2009

5-12..

Hoor wie klopt daar kinderen???? Realiseer me net dat het Sinterklaas is. Daar merk ik hier natuurlijk weinig van.. Vandaag schrok ik half 11 wakker van mijn wekker. Die had ik voor de zekerheid gezet, want zou 11.00 ontbijten met Steven. Toen moest ik me nog haasten ook! Had nog wel ff door kunnen slapen.. En dat is wat hopelijk ga doen morgen! Maar goed, vanmiddag dus bij de skischool geweest met alle jongens en dat was erg gezellig! Zeker niet zoals vroeger alleen! Misschien sluit ik me er ook wel voor af, omdat ik weet dat ik aan het eind van de maand weer weg ben. Maar moet niet denken aan het varen-boarden-varen-boarden leventje. Zo gelimiteerd! Was leuk voor een tijdje, maar daar blijft het ook bij! Ben daarna even naar het hotel te gaan om te douchen en msnen met het thuisfront. Adies kan niet wachten om deze kant op te komen, dus heb daar ook echt heel veel zin in. Om 19.30 heeft Steven me opgehaald om te gaan eten.. beef horfun! Toch te lekker.. Daarna naar Couples Retreat geweest. Geinige film wel! Nu weer in het hotel en zo lekker slapen! Tot morgen..xx

1 opmerking:

Adies zei

Jaaaaaaaaaaa, ik kom woensdagg! Eindelijk :D

kusjes en truste nis