vrijdag, februari 19, 2010

19-2..

Mijn vader is vandaag 50(!!!!)geworden. En nog is het zo een broekie.. We gaan in mei parachute springen met zijn tweeen. Dat wil hij namelijk nog zo graag doen. Vet he:)?! Vanmorgen rond 7 uur richting Leipzig vertrokken. Adies heeft het eerste stuk gereden en ik de rest. Best snel gegaan. We stonden om 1 uur in de messe.. Het zwembad is erg smal, maar het past toch allemaal:). Ik kon pas om 19.15 trainen, dus we moesten onze tijd nog uitzitten daar. Gelukkig is er een degelijke Nederlandse delegatie, dus de tijd vloog voorbij. We zijn een beetje door de overige hallen heen geslenterd. We kwamen de gekste dingen tegen. Schapen, pony's, konijnen, honden, ganzen.. Noem het maar op. Daarnaast was een hal waar je alleen maar leer kan kopen, dus het liep in ieder geval lekker uiteen. Toen ik eindelijk mocht trainen werd ik toch wel weer een beetje zenuwachtig. Eerste wedstrijd na de blessure.. Ik moet zeggen dat het best lekker ging en heb me niet teveel uitgesloofd. Het laatste wat ik wil is mezelf opnieuw pijn doen. Het is pas februari! Morgen wedstrijd! Ik houd jullie op de hoogte.. X

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel veel succes daar.Dikke kus xx