vrijdag, februari 26, 2010

26-2..

Februari is alweer bijna voorbij. Het is gestopt met vriezen en 's ochtends hoor ik zelfs al de vogeltjes fluiten.. De zomer komt eraan:))) Ik ben natuurlijk aan het aftellen, want dinsdag vlieg ik richting Manilla. Ff lekker 2 weekjes boarden!! Vandaag ff 2 spelletjes voor in t vliegtuig gekocht. Ik vlieg overdag en dat is natuurlijk het meest kutte wat je kan bedenken. Ik zit dus zeker 7 uur van de 12 rechtop! Ik hoop dat ik aan het eind van de vlucht nog een beetje kan slapen. In ieder geval maar genoeg afleiding meenemen! Ik houd wel in mijn achterhoofd dat ik woensdag rond 4 uur gewoon op het water sta:) Verder hebben we van de week een nieuwe camera gekocht. Een Nikon D5000. Ik hoop dat het voor mooie plaatjes gaat zorgen dit jaar!! Gister was mijn familie en moeder trouwens op TV bij Char. Ging over de vliegtuigramp in Tenerife (1977) waar mijn opa bij betrokken was. Nou, fijn weekend en tot snel! XX

Geen opmerkingen: