woensdag, maart 03, 2010

3-3..

Daar zit ik weer.. Op de skibaan aan het chatten met thuis. De eerste 2 uur van de vlucht waar prima.. Ik had ff filmpje gekeken, gegeten en mijn slaappilletje genomen. Ik kwam alleen echt niet in slaap. Had het gevoel dat dit een rampen vlucht zou worden.. Uiteindelijk heb ik alsnog 9 uur geslapen!!! Das lekker wakker worden hoor. Ben nadat ik was aangekomen richting Lenny z'n huis gereden. Ik slaap daar de aankomende 3 weken. Scheelt een hoop centjes en het huis is groot genoeg. Heb mijn eigen kamer en badkamer, dus daar red ik het wel mee! Ow, ik heb ook gewoon flat screen en dvd speler, dus die dvdboxen van Lost gaan er makkelijk doorheen:) Ben na het uitpakken eigenlijk meteen richting de skibaan gegaan om lekker te boarden. Het ging wel goed! Zo ga ik eten met JY en Lenny en daarna naar huis. Keep u posted! x

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat ziet het er weer heerlijk uit...Nu lekker genieten en trainen.Dikke kus pap en mam xx