maandag, april 12, 2010

12-4..

We zijn net allemaal klaar met boarden. Ik moet zeggen dat we het goed naar ons zin hebben. Vandaag was het super mooi weer en we hebben veel meters op het water gemaakt! Het ging ook lekker! Vanmorgen rond half 10 ontbeten en vrijwel meteen daarna richting de skibaan vertrokken. Vanmorgen nog wel even met een pakje aan geboard, maar 's middags kon die wel uit! Michael had z'n board al gebroken, dus die kwam niet echt ver. Gelukkig heeft hij in het hotel nog een reserve plankje liggen! We gaan zo weer richting het hotel waar het eten op ons staat te wachten! Tot morgen! X

2 opmerkingen:

Unknown zei

Geen fricandellen........pffff ... dat heb je met een minder sterrenhotel... nou mocht je nog bij Joelle thuis zijn en ik ben er ook dan maak ik voor jou mijn favoriete fricandelmenu klaar.......

Laat je verrassen ....

Unknown zei

Geen fricandellen........pffff ... dat heb je met een minder sterrenhotel... nou mocht je nog bij Joelle thuis zijn en ik ben er ook dan maak ik voor jou mijn favoriete fricandelmenu klaar.......

Laat je verrassen ....