woensdag, mei 12, 2010

12-5..

Zo, lekker thuis weer! En m'n mama is jarig vandaag, dus komt best uit. Het is wel een beetje vies weer hier, maar ze moet de hele dag werken, dus veel feest wordt het niet vandaag. Ik ga morgen toch lekker boarden bij Burnside. Lang pakkie aan en knallen toch.. Ik heb er wel weer zin in. Vandaag heb ik oppas duty. De hond die vrijdag is gecastreerd, moet een beetje in de gaten worden gehouden, want zelfs met lampenkap om zijn nek trekt hij de hechtingen er nog uit. Pffff!! Vrijdag ga ik varen op de skischool. Ben blij dat dat feestje ook weer een beetje gaat beginnen. Zaterdag trainen op de Kempervennen en zondag moet ik even richting Zandvoort voor een meeting met O'neill. We gaan de First Love Last Love site 11 juni lanceren als het meezit en ik zal samen met Lotte voor de wakeboard content gaan zorgen! Echt super leuk.. Laters.. x

Geen opmerkingen: