vrijdag, oktober 14, 2005

Jeetjahhhh...

Vandaag naar Walibi World geweest met de familie, maar voordat ik daar heenging, moest ik nog 2 prikken halen voor Thailand.. 97 Euro hoor... Sjezus.. En moest het nog zelf betalen ook!! Das veel geld voor iets dat toch wel een beetje zeer doet.. Maar goed, ik ben in ieder geval weer bestemd tegen Hepatitis A en heb een DTP'tje gekregen! Goed, Walibi...... Normaal gesproken ben ik niet zo een pretpark freak, maar nu was het toch wel erg leuk. Ben samen met mijn nichtje in alle achtbanen geweest en dat was allemaal super leuk, maar er was nog 1 grotere uitdaging.... SKYDIVEN! Na een beetje twijfelen zijn we toch maar allebei het avontuur letterlijk en figuurlijk ingedoken! Jesus Christ! We werden met zijn tweeen aan een touwtje gebonden en langzaam omhoog gehezen.. Ik zag mijn moeder staan met tranen in haar ogen. Ze kon niet geloven dat ik dit ooit nog zou doen... 5, 4, 3, 2, 1.... JIIIIHAAAA.. Nou, dat is een gevoel dat ik nog nooit heb meegemaakt.. We storten met z'n tweeen naar beneden, en voor we het wisten zat het er alweer op.. Het was een geweldige ervaring en het was een kroon op een gezellige dag! Heb ik dan toch ook weer meegemaakt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

he denise Check ff je ziektekostenverzekering. Waarschijnlijk krijg je een gedeelte of het hele geld van de inentingen terug. Bij ons op het werk in ieder geval wel.

Is toch weer mooi meegenomen.

Groetjes jans

Anoniem zei

Hey ,

prikkie tegen eigenwijsheid vergeten ?

Greetz ,

Rick .