woensdag, februari 01, 2006

1-2..

Zooo, was ik weer! Sla net de krant open en kom daarin een groot artikel over de Flevolandse Sportverkiezingen tegen! Erg leuk om te lezen. Heb nu ook een beeld gekregen van mijn concurrenten. Moet zeggen dat ik best kans heb, dus we gaan het maar gewoon even afwachten! Nou, verder vandaag gezellig wezen lunchen met een vriendinnetje. Lekker een beetje bijgekletst en om 15.15 stond Remy voor de deur. Moest ook even mee bijgebabbeld worden dus het was een behoorlijke babbeldag:-) Nadat Remy was weggegaan ben ik even met Spanje aan de gang gegaan. Ik zal daar behoorlijk wat weekjes gaan invullen zonder Jack en Peter! Zal erg wennen worden, maar heb er onwijs veel zin in. Wil in de week van 6 mei een Ladies weekje organiseren. Hoop dat het lukt, want wordt dolle pret dan! Dus mocht je dit lezen en het wat vinden (als dame zijnde natuurlijk!!!), bel me dan eventjes! Kijk de foto voor een impressie! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise,

Hoe is ie?? Je bent weer druk bezig met het nieuwe seizoen zie ik, leuk!! Olivier en ik wonen nu in Utrecht dus een stuk dichterbij alles. Ik zal je binnenkort ons nieuwe adres wel mailen. Wij zijn ook weer aan het kijken naar het nieuwe seizoen en waren ook bezig om een week in Spanje te organiseren. Ik had laatst Jack aan de lijn en begreep van hem dat hij niet naar Spanje zou gaan en ik baalde er zo van. Wij hebben dus al andere opties gezocht in España, maar die kunnen nooit zo leuk zijn als Iznajar. Gelukkig zie ik net op tijd dat jij de reis voortzet. Ik zou, als het tenminste al kan, ons graag willen opgeven samen met Wendy Wagenmakers (uut Grün). Ik bel je snel over de mogelijkheden en als je hul nodig hebt, dan sta ik tot je beschikking!!

Groetjes Yvette