vrijdag, februari 17, 2006

17-2

En zo is het alweer vrijdag! Woensdagavond met de meiden een hapje wezen eten in Hilversum. Was erg gezellig en heeft me goed gedaan! Verder heb ik gister te horen gekregen dat ik zondag het water op moet! Ze willen dus een foto van mij op mn board met de ehm.... skyline van Almere(????) op de achtergrond. Nou ja, het is in ieder geval voor een goed doel en heb er super veel zin in. Afgezien van de kou, maar die neem ik dan maar voor lief. Zo naar het bondskantoor, want moet stage lopen en daarna naar Alphen aan de Rijn voor de presentatie van het nieuwe bondsblad. Later meer.. XXX!

1 opmerking:

Anoniem zei

hey denise! morgen wordt het maar liefst 7 (!!!) graden, met weinig wind en nauwelijks regen... prima dag uitgezocht, lijkt me. Veel plezier! groetjes, ingrid