donderdag, februari 09, 2006

9-2..

Dussss.. Nou, vandaag stage gelopen en bij O'neill geweest. Weinig bijzonderheden dus! Ow Jans!!? Ik ga naar Ollie.. David zit er ook dus wordt super leuk:-) Kijken of zij mij eens een 3 kunnen leren...... Zal wel weer wat worden! Kan in ieder geval niet wachten. Winter heeft alweer lang genoeg geduurd. Dat stomme trainen in de winter vind ik ook maar niks hoor. Kan geen dumbels en hardloopschoenen meer zien! Maar ja, hoort er toch bij he.. Nou, verder niks meer eigenlijk. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Super man. Weet zeker dat die je veel kunnen leren. Maar het begin zit tussen jou oren. Ik weet zeker dat je hem gewoon kan als je maar niet nadenkt. Tja en das het grootste probleem denk ik, vrouwen gebruiken nou eenmaal hun verstand.

Heel veel plezier en succes en doe de jongens de groeten van ons.

Dikke kus Pj J en S