zaterdag, juni 24, 2006

24-6..

Vannacht weer heerlijk geslapen echt. Het lijkt gewoon wel alsof ik hier uitrust, want heb elke nacht 11 uur geslapen. Zonder problemen. Geen last van jetlag of wat dan ook. Ben wel gewoon moe.. Gelukkig voel ik me zegmaar wel fit genoeg voor het boarden. Heb er veel zin in. Geen druk eigenlijk. Wil gewoon weer derde worden in mijn heat.. Minstens! Dus gewoon mijn beste run ooit boarden. Dat zou echt geweldig zijn! Gister was dus de openingsceremonie. Wat een gelul zeg.. Haha.. Heb echt 45 minuten op dat podium gestaan met een vlaggetje dat ongeveer net zo groot was als het vlaggetje op je haring. Niet te filmen. Maar goed, was opnieuw weer een super ervaring. De condities zijn relatief gezien bar slecht, maar het kan me niet van mijn stuk brengen. Hoop dat het boarden wel goed gaat, want dat maakt het misschien weer kutje. Nou ja, dat zien we dan wel. Ik sta voorlopig maandag met m'n reet op de Great Wall:-) Dat kunnen niet veel mensen zeggen. Nou, nog een uur en dan beginnen de ladies. Zit in de tweede heat en start als derde. Maeghon en Sunny starten na mij en Louise en Dallas voor me. Ik ga het beste ervan maken en laat het straks aan jullie weten. Dan is het waarschijnlijk toch een schappelijke tijd voor jullie! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoezo schappelijke tijd ik ben gewoon wakker!!
hoop dat je goed nieuws brengt kanjer
x