vrijdag, augustus 11, 2006

11-8..

Het weer is zo triest, dat ik van ellende in mijn bed ben blijven liggen tot 8.30. Is wel weer een record. Ik zou vandaag gaan boarden, maar heb er niet echt heel veel vertrouwen in. Ga vandaag wat leuks doen met mijn moeder. We hebben een beetje langs elkaar heen geleefd de laatste tijd en aangezien ik nog maar 20 dagen in NL ben..... Dat gaat in ene wel hard trouwens. Lag gister in bed en ging me in ene beseffen wat ik 1 september ga ondernemen. Gewoon 3,5 maand weg. Sta er nog steeds 100% achter, maar het blijft apart. Maar goed, dit is wat ik wil, dus moet ik er gewoon voor gaan. Nou ik ga ff kop thee zetten.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

echte top sporters doen alles om de TOP!! te bereiken! Wat is nou 3,5 maand op een heel mensen leven. Jeezzzzzus Ga er voor.....