dinsdag, augustus 15, 2006

15-8..

Ola.. Daar zitten we dan. Vind het nu al erg gezellig moet ik zeggen. We hebben echt een super leuk groepje en dat wordt zeker een gezellige boel. Vanmiddag om 12.30 ff lekker kunnen trainen. Tenminste.. 'Lekker' is niet helemaal et goede woord, want zo super geweldig ging het nou ook weer niet. Maakt verder niet zoveel uit. Zie wel wat er gebeurt. Kan er beter maar het beste van maken. Michael ging naar mijn idee ook super goed en Abel moet nog een beetje zijn draai vinden. Die golf is zo reusachtig dus is het logisch dat je daar ff aan moet wennen. Na de training hebben we ff snel de spullen in het hotel gedumpt. We zitten in een Holiday Inn en dat is helemaal zo slecht nog niet. In ieder geval beter dan dat Formule 1 rattenhol gebeuren waar we in de eerste instantie zouden verblijven. Mama komt trouwens onverwacht toch vanavond nog naar Belgie. De wedstrijd begint een dag eerder en zo kan ze morgen toch nog een beetje van Brussel zien. Maar goed, waar was ik. Dus de spullen gedumpt en naar Brussel gereden. Het was inmiddels half 4 en we hadden na het ontbijt niks tot weinig meer gegeten, dus ik kon wel wat eten tegen die tijd. Net zoals de rest van de groep. Nu zitten we ff te chillen in het hotel. Vanavond is er nog een wedstrijd op de site, maar weet niet of ik zin heb om in die drek te gaan staan. Het is namelijk best een gore bedoeling daar. Alles zit onder de modder en een slok van het water waar we op boarden kan je ook beter vermijden. Voor nu ff niet meer zo heel veel. Misschien dat ik vanavond nog ff langswip.. XXX P.S. Nog ff een fotootje voor een impressie van de wedstrijdsite..

Geen opmerkingen: