donderdag, augustus 17, 2006

17-8..

De eerste wedstrijd dag zit er weer op. Was opzich best een geslaagde dag. Er hangt een hele goede sfeer en dat scheelt een hele hoop. Heb mijn voorrondes geboard vanmiddag en ben daar opzich niet heel ontevreden mee, maar ben ook niet helemaal gerust gesteld. Louise heeft toch wel met een behoorlijk punten aantal van me gewonnen en moet dus behoorlijk aan de bak in de halve finale. Het is eigenlijk hetzelfde in vergelijking tot de British Nationals, maar voelt toch anders op de een of andere manier. Misschien omdat ik me toch niet helemaal lekker voel enzo. Ben een klein beetje koortsig en heb een behoorlijke kou gepakt. Erg vervelend, maar heb morgen gelukkig ff een dagje rust. Kan hopelijk die dag ff gebruiken om bij te komen. Het is inmiddels 23.00 en echt tijd om te slapen.. We zijn echt gebroken. Lange dagen zijn het echt! Verder zijn Abel en Michael knap door naar de halve finale. Ze hebben zich rechstreeks geplaatst daarvoor. Ricky zit ondanks een hele dikke run toch in de LCQ en datzelfde geldt voor Bibian. Morgen zijn Joelle, Nils en Rocco aan de beurt. Ik ga nu maar is pitten.. XXX

Geen opmerkingen: