zondag, april 22, 2007

22-4..

Verdorie.. Ik zat vannacht weer met ellende. Opnieuw een date met het toilet. Pijn in m'm pens etc. Pff! Moest vandaag dus weer naar Sentosa, maar had daar eigenlijk niet zo heel veel trek in. Ben uiteindelijk toch gegaan, want was natuurlijk weer bang dat ik iets zou missen. Het was echt super mooi weer en ja, dan speel ik toch liever op het water. Ookal had ik de hele dag het gevoel dat ik moest kotsen. Heb de dag in ieder geval weer overleeft. Morgen echt vrij. Paar vrienden van me organiseren een 'farewell dinner'. Heb er aanstaande zondag nog 1 van alle Kallang members. Ook wel mijn nieuwe familie. Wordt nog wat.. Verder niet zo heel veel te liegen. Hoop vannacht even flink door te halen, want sliep vanochtend pas om 5 uur. Uhmmmm.... Nou, nog 8 daagjes en dan kan ik jullie weer zien. Kijk er naar uit! Tot morgen.. xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook wij kijken er naar uit, joepie de poepie, Snies komt weer naar HUISSSSSSSSSSSSSSSSSSS........Liefs, Bir,Cin en Oz xxxxxxx