woensdag, april 25, 2007

25-4..

Was gister ff stil. Beetje stom om iedere dag hetzelfde verhaal neer te gooien. De dagen kruipen in ieder geval voorbij. Hoe dichterbij mijn vertrek komt, de langzamer de dagen gaan lijkt het wel. Het liefst stap ik morgen gewoon in het vliegtuig. Maar ja.. Gister niet echt geboard. Was een beetje bout weer en had er echt ff helemaal geen zin in. Vandaag schijnt de zon, dus is heb er weer zin in. Ben echt verwend. Wordt nog wat als ik thuis ben. Vandaag hoef ik gelukkig ff niet te varen. De boot krijgt een grote beurt. Elk weekend was er wel iets wat kapot ging, dus werd ff tijd voor een service beurt geloof ik. Mag straks gelukkig nog wel ff boarden. Ow, by the way.. Wat ik net nou weer lees op wakeworld........ Een jongen is overleden doordat hij zijn nek heeft gebroken met een raley. Acuut afgelopen. Werd ff niet lekker toen ik dat las. Bluh.. Nou, ik ga weer ff verder vervelen. XXX

Geen opmerkingen: