zaterdag, april 07, 2007

7-4..

Na een super start van de dag, eindigde ik uiteindelijk toch in de drup. Hmmzz.. Ten eerste kwam degene die mij moest varen te laat, dus ik kon niet boarden. Toen begon het te storten. Daarna brak de kabel van de throttle, dus ik kon niet meer hard vooruit of achteruit. Boot langzaam naar binnen getuft en toen de reserve boot het water ingegooid. Die stuurde wat ongemakkelijk, maar goed genoeg om mee te varen. Toen kwamen we erachter dat de turbo charger vast zat, dus ik kon niet harder dan 20 km/h. Boot weer terug. Tegen die tijd was de monteur er al.. Allebei de boten gemaakt en we konden weer aan de slag. Ben net thuis (21.03). Vanmorgen 8.00 vertrokken, dus ik ben weer aardig aan het eind van mijn Latijn. Morgen laatste bikkeldag en dan heb ik een daggie vrij. Jeej.. Hoop nog wel ff te boarden morgen, want dat is dus niet gebeurd vandaag! Tot morgen..xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Snies, fijne paasdagen en tot gauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!! Birgitt Cindy en Oz xxxxx