dinsdag, januari 15, 2008

15-1.. 1 Heart, 2 worlds.

Zit ik weer. Ben net terug van boodschappen doen enzo. Meteen mijn trainers even gezien van Sportscouncil. Was maar goed ook, want had echt niet alleen moeten zijn. Wat viel het vertrek me zwaar zeg. Het werkte ook niet mee dat ik een stoel in het midden had. Heb nog een uur tegen mijn tranen gevochten nadat het vliegtuig was opgestegen. Rare ervaring. Ook nieuw, want ik zag er altijd erg naar uit om weer in Singapore te zijn. Er is kennelijk toch een snaar geraakt tijdens mijn verblijf in NL. Ik moet nu alles weer even op een rijtje zetten enzo. Gelukkig heb ik 10 uur geslapen na 3 pillen melatonine. Scheelde de helft. Kon ik tenminste niet zoveel nadenken. Denk dat het wel goed komt. Gotta complete my mission. Ben al zo ver gekomen en het zal dom zijn om dat aan de kant te smijten. Maar goed, head up and face it. Morgen beginnen de trainingen weer. Morgen eerst hardlopen, dan boarden en varen enzo. Heb er wel weer zin in hoor, maar moet gewoon ff wennen. Spreek jullie later.. X

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Denise, geef het tijd, het komt goed, was gezellie zaterdag he??? Kus Bir, Cin en Oz xxxxx

Anoniem zei

Doorbijten pitbull, komt goed!
Heel veel succes komende tijd.
Gr,
Peter

Anoniem zei

Heb je net gemist voor je vertrek, jammer.
Kom op meissie ga er voor. Straks mag je weer volop trainen en dan laat je nederland snel achter je. Geniet van de zon,de boot,het trainen en je board. Je weet toch wat een snert weer het hier altijd is ( nu helemaal)dus kom op, zo slecht is het daar niet, hi,hi.
Binnenkort komen er weer allemaal wedstrijden en dan moet jij wel weer schitteren hoor! We zijn nu al trots op je maar dan, bij je eerste wedstrijd, ja dan helemaal natuurlijk.
Kom op, laat de wereld zien wat je kan. Dag lieverd, XXX, Lida.