donderdag, januari 17, 2008

17-1..5 months on the road..

Goedemorgen! De dag is weer voortreffelijk begonnen! Op de waarschijnlijke allergie van mijn nieuwe dagcreme na dan. Die hoef ik niet meer. Mijn kop staat in de fik en het komt niet door de zon. Maar goed, ben naar fysio gefietst en toen meteen vol aan de bak gegaan. Stond krachttraining op de planning en dat heb ik geweten ook. Wel heel erg fijn om weer met mijn trainer te trainen. Als ik alleen in de sportschool moet hangen, heb ik gewoon geen discipline kennelijk. Zit inmiddels weer op de skischool en er zijn maar 4 boekingen, dus we hebben lekker veel tijd om zelf te boarden. Heb er alweer zin in! Kwam er net achter dat het alweer 5 maanden geleden is dat ik onder het mes lag. Tijd vliegt. Zal wat foto's maken van het boarden en er zo bijvoegen! Tot later.. X

Geen opmerkingen: