vrijdag, januari 25, 2008

25-1..

Goeiemoggel!! Kom net bij de fysio vandaan. Hoef vanmiddag niet naar Kallang, want we hebben genoeg mensen daar voor 3 riders. We hebben een lang weekend voor de boeg, dus ik heb vrij gekregen van Paul. Net even boodschappies gedaan dus en vanavond ga ik met Jessica (mn fysio) op pad om weet ik veel wat te doen. Zal wel ff bijlullen worden bij Starbucks. Ow trouwens.. Kallang river is nu officieel Marina Reservoir. Ze hebben de dam zo goed als dicht gegooid en controleren het tij nu dus ook. Maar goed ook, want deze week zou het tij heel laag zijn in de namiddag, maar heb er niks van gemerkt. Wel fijn hoor.. Maakt het varen ook weer wat makkelijker. Soms best irritant als je beginners hebt en de stroming is zo hard. Verder probeer ik mijn jaar een beetje in te plannen, want Paul wilt me toch een baan aanbieden ergens in april. Zou hier natuurlijk dolgraag willen werken, maar dan moet ik hier wel zijn natuurlijk. Ben er best content mee om hier te werken. Vind het al leuk zonder betaald te krijgen. Ik spring even onder de douche! Tot morgen.. X

Geen opmerkingen: