vrijdag, april 25, 2008

25-4..

Voor de zoveelste keer vanaf het vliegveld.. Voor de zoveelste keer niet het gevoel dat ik naar huis wil. Heb ik straks ook weer als ik terug ga naar Singapore. Word beetje ziek van dat gevoel. Op de 1 of andere manier draait je maag om als je weer de douane doorloopt.. Vandaag een top dag gehad. Vroeg begonnen, maar is behoorlijk productief geweest. Geboard op Bedok, Paul geholpen met de voorbereidingen voor hel weekend. Weer aardig wat beginners ingeboekt en heb Roger succes gewenst! Haha.. Het enige positieve wat ik nu kan bedenken m.b.t. het vertrek. Wil niet helemaal negatief klinken. Ben ik goed in, weet ik.. Maaaaaarrr vind het ook wel weer heerlijk om straks weer even rond alle andere poppetjes te zijn. Kijke hoe lang dat duurt;-) XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,

sprak gisteren je vader nog even in het Amsterdamse ... Je bent inderdaad snel weer thuis ! Zal wel weer afkicken worden van 'daar' en wennen aan 'hier' ...

Greetz,

Rick
www.buywake.eu